Business Grow Team

Cégfejlesztés Tudatosan

Külön-külön már évek óta segítjük a cégeket a saját szakterületeinken, azonban 2023-ban úgy döntöttünk, hogy a partnerséget szorosabbra fűzzük és létrehoztuk egy közös formációt, aminek a Business Grow Team nevet adtuk.

Célunkhogy komplex szolgáltatás csomagot nyújtva közösen segítsük a KKV szektor cégeit hatékony működés és stabil pénzügyek kialakításával, megfelelő emberekkel, valamint felkészült és hiteles vezetéssel vállalkozásból vállalattá fejlődni.

A Business Grow Team tagjai:

Bakai Zsóka

Embereket fejlesztek – cégvezetőket mentorálok

Értékesítési szemlélettel, motivációs módszertannal.

Rendíthetetlenül hiszek a változásban! Kitartóan keresem az emberek mozgatórugóit.

Küldetésemnek tekintem, hogy a cégvezetőkkel megismertessem a motivátorok nyelvezetétet, megtanítsam a motivációs vezetés és kommunikáció használatát.

2012-ben a média világában megszerzett értékesítési tapasztalatommal a batyumban nem csak szakmát váltottam, megtaláltam hivatásomat. Life és business coachként, önismereti trénerként tizenkét éve építem coaching üzletemet. Coaching és mentoring szolgáltatási portfóliómat egyéni és csapat motivációs térképek készítésével és elemzésével egészítettem ki.

Saját fejlesztésű sales coaching edzésprogramot mikro- és kisvállalkozók számára fejlesztettem. „Beviszlek az erdőbe” – programon a cégvezetők egy pihentető séta közben találnak aktuális dilemmáikra megoldási variációkat.

Speciális tudásom az értékesítési szemlélet, motivációs módszertannal vezetem a coaching folyamatokat.

Témák, amikhez kifejezetten értek:

  • vezetői készségfejlesztés
  • időmenedzsment – delegálás
  • üzleti kompetencia fejlesztés
  • életvezetési személyiségfejlesztés
  • minden, ami önismeret: önbizalom, önfejlesztés, önértékesítés
  • motiváció – inspiráció
  • stressz, kiégés, újrakezdés – „újratervezés”

Ügyfeleim mikro- és kisvállalkozók, akik szakmájuk kiváló szakemberei: kertészeti vállalkozó, könyvelő és adótanácsadó cégtulajdonos, informatikai cégtulajdonos, ügyvéd, pályázatíró és projekt menedzsment cégtulajdonos, szerszámgép forgalmazó cég vezetője, nemzetközi üzleti kapcsolatépítő cég irodavezetője. Segítettem multinacionális cég food igazgatóját és embereit a hatékony és eredményes kommunikációs technikák elsajátításában a színes személyiségtípusok (DISC) gyakorlati alkalmazásával.

Eredmény: magabiztos, strukturált, inspiráló, együttműködő, elismerő vezető, és elkötelezett, belső motivációval rendelkező munkatársak, lelkes, jól teljesítő csapatban dolgoznak az egyéni motivációk és a cég jövőképének összehangolásával az üzleti eredmények 15-20%-os növekedéséért.

Csenteri-Dénes Ildikó

Testileg-lelkileg egészséges emberek dolgozzanak lelkileg egészséges munkahelyeken.

HR Business Partner & Coach

HR és coach végzettséggel rendelkezem, 2011-ben léptem az önismeret útjára, azóta folyamatosan tanulok önmagamról, az emberi lélekről, viselkedésről, motivációkról. 18 évig tevékenykedtem magyar és nemzetközi gyártó és kereskedelmi vállalatok HR-eseként az asszisztenstől a vezetői szintig.

Két alkalommal volt lehetőségem zöldmezős beruházásokban több száz ember felvételére. Pontosan tudom, hogy HR-esként milyen lavírozni az emberek, a jogszabályok és céges elvárások között, s azt az izgalommal teli félelmet is ismerem, ami egy állásinterjú előtt tör ránk. 

2018-ban saját vállalkozást alapítottam CSDI HR Trend & Style néven, melyben folyamatosan lehetőségem van megvalósítani önmagamat és kipróbálni új módszereket. Hiszem, hogy egyéni szinten mindannyiónk boldogságának kulcsa, ha megtaláljuk és űzzük a nekünk szánt hivatást és amit szívből szeretünk végezni, az sikerre van ítélve.

Szervezeti szinten a hatékony és eredményes működés alapösszetevője a szervezeti önismeret, melynek feltérképezésével a vállalat azonosíthatja működési mechanizmusait és unikum kompetenciáit, s így könnyebben elérheti kitűzött céljait.

 

Témák, amiben hozzám fordulhatnak:

  • toborzás-kiválasztás;
  • foglalkoztatás;
  • munkahelyi konfliktusok, helyzetek, csapatépítés;
  • bér és juttatási rendszerek;
  • teljesítményértékelés;
  • munkaviszony létesítés és megszüntetés;
  • egyéb HR témakörökben igénytől függően.

Ügyfeleim mikro- és kisvállalkozók, KKV-k vezetői, nagyvállalati vezetők és olyan magánszemélyek, akik a próbálkozások helyett valódi válaszokat keresnek és hajlandóak bejárni a célhoz vezető utat.  

Kelemen Kálmán

Naprakész, átlátható, érthető vállalati pénzügyek

iFinance Vállati Pénzügy Kft. tulajdonosa

Mi, 12 fős tanácsadói csapatommal, azt a küldetést fogalmaztuk meg, hogy magyar KKV-k, családi vállalatok számára elérhetővé tesszük a könyvelési, vállalati pénzügyi élenjáró módszereket és az ehhez kapcsolódó informatikai technológiákat, megoldásokat. Mindannyian multinacionális nagyvállalati szakmai háttérrel, de már releváns számos iparágre kiterjedő KKV tanácsadói tapasztalattal úgy dolgozunk együtt Partnereinkkel, hogy célunk a projektek megvalósításával egyidejűleg.

Miben segítjük Partnereink fejlődését:
• automatizált, naprakész, dimenzionált könyvelés
• vezetői riportok, operatív dashboardok kialakítása
• kontrolling folyamatok és rendszerek kialakítása, bevezetése, működtetése
• üzleti tervezés, likviditás tervezés
• pénzügyi átvilágítás, költségracionalzálás
• teljeskörű kiszervezett pénzügyi szolgáltatások
• interim pénzügyi igazgatói szolgáltatások,
• tulajdonosok, vezetők pénzügyi menedzsment támogatása

Projektjeink mindig a Partner üzleti modelljének, működésének piacának teljes megismerésével indul, hiszen ez a záloga a vállalkozásra szabott, érthető pénzügyi vezetői információs rendszerek használatának.

Ügyfeleink elsősorban gyártó, szolgáltató, projektalapon működő hazai közép- és nagyvállalatok, akik tudatosan fejlesztik pénzügyi folyamataikat is, vagy valamely pénzügyi elakadásban tudunk számukra segítségek javaslatokat adni.

Élenjáró pénzügyi menedzsment módszereket alkalmazni, ehhez professzionális támogatást kérni befektetés, amelynek mindig mérhető megtérülése van. Büszkék vagyunk projektjeink gyors megtérülésére.

Mojzes Gábor

vállalkozásfejlesztési és menedzsment tanácsadó

Elsősorban abban segítek a cégeknek, hogy a vállalkozás vezetése hatékony legyen, optimális folyamatokkal, megfelelő szervezeti felépítéssel és menedzsment módszerekkel.

14 év banki pályafutással a hátam mögött 2017-ben egy jó barátom megkeresése fordított a KKV-k fejlesztésének irányába. Azóta közel 30 vállalkozással dolgoztam közvetlenül. A néhány fős létszámtól és pár tízmilliós árbevételtől kezdve a 50-60 fős 10mrd Ft árbevételig sokféle céget láttam belülről és segítettem optimalizálni a működésüket.

Ügyfeleim az együttműködésünket követő években átlagosan 7-szeres árbevétel és 7,5-szeres adózás előtti eredménynövekedést értek el. Ez persze főleg az ő érdemük, én abban segítettem nekik, hogy ezt a növekedést elbírja a szervezetük.

Amiben segíteni tudok:

  • Szervezetfejlesztés
  • Üzleti folyamatok optimalizálása, dokumentálása és digitalizálása
  • KPI-ok, kulcsmérőszámok meghatározása
  • Cégkultúra alapjainak lefektetése (vízió meghatározása, alapértékek megfogalmazása, stratégiai célkitűzés)
  • Optimális szervezeti felépítés és felelősségi körök kialakítása
  • Cashflow tervezés, likviditás menedzsment
  • Megvalósítható és nyomon követhető üzleti tervezés és a hozzá kapcsolódó hatékony vezetői megbeszélések bevezetése